Regulaarne liikumine toetab immuunsüsteemi

Lapse päev on täis liikumist. Olgu selleks ringi jooksmine, väikelapse võimlemine või ema või isaga jalgpalli mängimine. Mõni võib arvata, et pingutus nõrgestab immuunsust, kuid see on müüt! Tegelikult toetab regulaarne liikumine immuunsüsteemi ja valmistab teie lapse organismi ette kokkupuuteks mikroobidega.

Kui teie laps liigub, siis rakud  uuenevad intensiivsemalt, stimuleerides seeläbi oluliste immuunrakkude tootmist. Nendel immuunrakkudel on oluline roll teie lapse viiruste ja bakterite eest kaitsmisel.

Innustage liikumist järgnevate lõbusate tegevustega

Igapäevane lapsega koos liikumine pakub mitmesuguseid hüvesid tervisele  – ja mitte ainult lapsele, vaid ka teile! Ka esialgu keerulisena tunduv on võimalik lihtsaks muuta! Järgnevalt toodud neli lõbusat ja lõõgastavat tegevust saab hõlpsasti lisada oma igapäevasesse rutiini.

  1. Tehke lühike jalutuskäik kodukandi tänavatel. Selle tegevuse lõbusamaks muutmiseks on palju viise, näiteks käbide või lehtede kogumine, lillede korjamine, putukate või muude ümbruses näha olevate asjade kohta märkamismängu mängimine.

  2. Mängige oma lapsega kullimängu. Kullimäng on mitte lihtsalt lõbus, vaid ka korralik jooksutrenn  teie mõlema jaoks ;)

  3. Minge mänguväljakule. Mänguväljak on ideaalne koht liikumiseks! Teie laps saab ronida, kiikuda või liumäest alla lasta.

  4. Tantsige koos. Pange muusika mängima ja puusad liikuma! Peale selle, et tantsimine on lihtsalt lõbus tegevus, toetab muusika kuulamine ka kognitiivset arengut. Topeltvõit!

Ohutuse huvides jälgige nende tegevuste ajal alati oma last ja järgige kohalikke COVID-19 meetmeid.

Tasuta infoliin emme küsib:
800 3663
Ootame teie küsimusi e-postiga info@aptaclub.ee